Rólunk GYIK Blog

GY.I.K.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Raktáron lévő termék​​ esetén a várható szállítási idő 1-2 munkanap. Raktárhiányos kütyüknél ez tovább húzódhat,​ akár 10 munkanapot is igénybe vehet. ​Amennyiben 10 munkanap után sem érkezik​ meg a csomagod, kérjük, hogy érdeklődj ügyfélszolgálatunk elérhetőségeinek egyikén. A kiszállítás előtt​ minden esetben egy​ e-mail​ formájában​ értesítü​n​k​.

A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat. Házhozszállítás esetén a futár telefonon is megkísérel egyeztetni az átvétel pontos időpontjával kapcsolatban, így pontosan tudhatod, hogy mikor számíthatsz a küldemény érkezésére (ezért kiemelten fontos, hogy telefonszámod feltüntesd a szükséges helyeken, hiszen csak így nyílik alkalom a közvetlen egyeztetésre).

Mit jelent a „Raktárhiány, előrendelhető” státusz?

A termék jelenleg nem áll rendelkezésre ​a ​központi raktárunk​ban​, de beszerzés alatt áll. Előrendelhető,​ tehát megrendelés​ed​ nyugodtan leadhatod ​a webáruházban​, kézhezvételkor a rendelés leadásakor aktuális árat kell érte kifizetned. A csomagot azonnal feladjuk,​ amint beérkezik a raktárunkba​. ​A honlapunkon található összes termék – raktárkészlettől függetlenül – megvásárolható.​ A raktárhiány státusz csupán tájékoztató jellegű információ számodra.​

Mit jelent a „PRÓBÁLD KI BÁTRAN! GARANCIA”?

Ha a megvásárolt termék kipróbálás után nem nyerte el a tetszésed​, vissza tudjuk ​​Tőled vásárolni a kézhez​​vételtől számított 30 napon belül, amennyiben sértetlen állapotban, ajánlott küldeményként visszajuttat​od​ a számlán szereplő címre (4031 Debrecen, Köntösgát sor 1-3., C épület, délnyugati sarok). Felhívjuk a figyelm​ed​, hogy utánvétes küldeményt​ ​nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége​ pedig ebben az esetben​ a törvényben meghatározottak szerint ​Téged​ terhel! A termék árát banki úton tudjuk ​visszatéríteni számodra a termék visszaküldésekor​ a csomagban vagy e-mail-ben​ mellékelt bankszámlaszámra.

A gyorsabb ügyintézés érdekében kérünk, hogy a következő formanyomtatványt mellékel​d​ a csomagba:
http://kutyubazar.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.doc, vagy
http://kutyubazar.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.pdf

​A visszafizetés a​ törvényi​ szabályozás szerinti 14 napon belül megtörténik.

Hibás terméket kaptam, mi a teendő?

Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogás​od​ van, természetesen ki tudjuk cserélni. Ehhez vissza kell juttatni a terméket a számlán szereplő címre (4031 Debrecen, Köntösgát sor 1-3., C épület ,délnyugati sarok). Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!

A csomagba​ kérjük​ mellékelj egy levelet, amiben a kifogás​od​ egyértelműen leír​od​ – ehhez segítséget nyújthat a következő formanyomtatvány:
http://kutyubazar.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.doc, vagy
http://kutyubazar.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.pdf

A csere/javítás általában ​legkésőbb ​15 napon belül megtörténik.

Hogyan juttathatom vissza a terméket?

A terméket ajánlott postai küldeményként, gondosan becsomagolva juttathatod ​vissza a címünkre (4031 Debrecen, Köntösgát sor 1-3., C épület, délnyugati sarok). Felhívjuk a figyelm​ed​, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége ​ pedig ebben az esetben​​ Téged​ terhel!

Átvehetem-e személyesen a megrendelt terméket?

Igen, erre is van lehetőséged! Kérd weboldalunkon a személyes átvételt, és gyere be az üzletünkbe. Címünk: 4025 Debrecen, Széchenyi u. 52-56. A nyitvatartási és egyéb információkat megtalálod az „Elérhetőségek” menüpont alatt.

Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?

A megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat. A 14:00-ig indított átutalást a következő munkanapon dolgozza fel a rendszerünk, ezután tudjuk útnak indítani a megrendelésed. A kiszállítás előtt​ minden esetben egy​ e-mail​ formájában​ értesítü​n​k.

A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának vagy PostaPontra érkezésének napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat. Házhozszállítás esetén a futár telefonon is megkísérel egyeztetni az átvétel pontos időpontjával kapcsolatban, így pontosan tudhatod, hogy mikor számíthatsz a küldemény érkezésére (ezért kiemelten fontos, hogy telefonszámod feltüntesd a szükséges helyeken, hiszen csak így nyílik alkalom a közvetlen egyeztetésre).

Több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg?

Igen, ha egy rendelésben adod le őket. Így költséghatékonyabb is, mert csak egyszer kell szállítási díjat fizetned. Amennyiben valamelyik termék nincs a raktárunkban, annak beérkezése után szállítjuk a teljes megrendelést.

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?

Átvétel előtt minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át. Ezt követően Te vagy a felelős a kütyükért.

Mi történik, ha nem talál otthon a futár?

Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, a rendeléskor megadott telefonszámon fog keresni. Két egymást követő sikertelen kézbesítés után hagy egy értesítőt, amivel a helyi postán​ még​ ​5 munkanapig át​veheted a csomagot​​.