Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Raktáron lévő termék esetén a várható szállítási idő 1-2 munkanap. Raktárhiányos, előrendelhető termékeknél a terméklapon a Készlet mellett láthatsz várható raktárra érkezési időt. Ha nem látsz pontos dátumot, a beérkezési idő általában 2-4 hét. Az Előrendelhető termékek megrendelését követően 3 munkanapon belül e-mailben tájékoztatunk a kiszállítás várható dátumáról.
A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat.
Mit jelent az „Előrendelhető” státusz?
A termék jelenleg nem áll rendelkezésre a központi raktárunkban, de beszállítás alatt áll. Előrendelhető, tehát megrendelésed nyugodtan leadhatod a webáruházban, kézhezvételkor a rendelés leadásakor aktuális árat kell érte kifizetned. Ha több termék van a megrendelésben és ebből van benne előrendelhető termék is, úgy annak az érkezését megvárjuk, és egyben küldjük ki a csomagod, amint beérkezik a hiányzó termék. A honlapunkon található összes termék – raktárkészlettől függetlenül – megvásárolható. A raktárhiány státusz csupán tájékoztató jellegű információ számodra.
Mit jelent a „PRÓBÁLD KI BÁTRAN! GARANCIA”?
Ha a megvásárolt termék kipróbálás után nem nyerte el a tetszésed, vissza tudjuk Tőled vásárolni a kézhezvételtől számított 30 napon belül, amennyiben sértetlen állapotban, ajánlott küldeményként visszajuttatod a számlán szereplő címre (4200 Hajdúszoboszló Nyugati sor 7). Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége pedig ebben az esetben a törvényben meghatározottak szerint Téged terhel! A termék árát banki úton tudjuk visszatéríteni számodra a termék visszaküldésekor a csomagban vagy e-mail-ben mellékelt bankszámlaszámra.
A gyorsabb ügyintézés érdekében kérünk, hogy a következő formanyomtatványt mellékeld a csomagba:
https://kutyubazar.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.doc, vagy
https://kutyubazar.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.pdf
A visszafizetés a törvényi szabályozás szerinti 14 napon belül megtörténik.
Fontos: A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján, a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Hibás terméket kaptam, mi a teendő?
Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogásod van, természetesen ki tudjuk cserélni. Ehhez vissza kell juttatni a terméket a számlán szereplő címre (4200 Hajdúszoboszló Nyugati sor 7). Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!
A csomagba kérjük mellékelj egy levelet, amiben a kifogásod egyértelműen leírod – ehhez segítséget nyújthat a következő formanyomtatvány:
https://kutyubazar.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.doc, vagy
https://kutyubazar.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.pdf
A csere/javítás általában legkésőbb 15 napon belül megtörténik.
Hogyan juttathatom vissza a terméket?
A terméket ajánlott postai küldeményként, gondosan becsomagolva juttathatod vissza a címünkre (4200 Hajdúszoboszló Nyugati sor 7). Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes, postán maradó, portós küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége pedig ebben az esetben Téged terhel!
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
A rendelés leadásakor mindenképpen olyan email címet adj meg amit használsz, mert megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat. A 14:00-ig indított átutalást a következő munkanapon dolgozza fel a rendszerünk, ezután tudjuk útnak indítani a megrendelésed. A kiszállítás előtt minden esetben egy e-mail formájában értesítünk.
A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat.
Több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg?
Igen, ha egy rendelésben adod le őket. Így költséghatékonyabb is, mert csak egyszer kell szállítási díjat fizetned. Amennyiben valamelyik termék nincs a raktárunkban, annak beérkezése után szállítjuk a teljes megrendelést.
Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?
Átvétel előtt minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át. Ezt követően Te vagy a felelős a kütyükért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
A rendelésedet az MPL futárszolgálat fogja kézbesíti, ami előtt értesítőt küldenek ki, hogy várható a következő nap a kiszállítás. A szállítás napján egy 2 órás időintervallumban is értesít a várható érkezésről.
Ebben az értesítőben benne lesz a futár elérhetősége és lehetőséget kapsz, hogy címet vagy másik kiszállítási napot válassz. Ha előre tudod, hogy a szállitás napján nem fogsz a szállítási címen tartózkodni, kérünk jelezd a futárnak előre.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a következő munkanapon újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot a futár. Ha a második kézbesítési kísérlet is sikertelen, abban az esetben visszaérkezik raktárunkba a csomag és a rendelést automatikusan töröljük.
Miért nem tudom leadni a rendelést?
Ellenőrizd le, hogy helyesen vannak-e kitöltve a számlázási/szállítási adatok, az email címnél nem-e maradt egy szóköz. Ellenőrizd, hogy választottál-e szállítási és fizetési módot is.