GY.I.K.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Raktáron lévő termék​​ esetében a várható szállítási idő 1-2 munkanap. Raktárhiányos termék esetében ez a​ kiszállítási​ idő​ több időt vesz igénybe,​ akár 10 munkanap is lehet. ​Amennyiben a terméket 10 munkanap után sem kapta​d​ meg, kérjük érdeklődj a pontos kiszállítási időről ügyfélszolgálatunk elérhetőségeinek egyikén. ​​​A kiszállítás előtt​ minden esetben egy​ e-mail​ formájában​ értesítü​n​k​,​ majd a szállító cég SMS-ben​ is​ értesít a várható érkezésről.

Mit jelent a „Raktárhiány, előrendelhető” státusz?

A termékből jelenleg nem áll rendelkezésre ​a ​központi raktárunk​ban​, de beszerzés alatt áll. Előrendelhető,​ tehát megrendelés​ed​ nyugodtan leadhatod ​a webáruházban​, kézhezvételkor a rendelés leadásakor aktuális árat kell érte kifizetned. A csomag azonnal feladásra kerül,​ amint raktárunkba beérkezik​. ​A honlapunkon található összes termék megvásárolható, raktárkészlettől függetlenül.​ A raktárhiány státusz csupán tájékoztató jellegű információ Vásárlóink számára.​

Mit jelent a „PRÓBÁLD KI BÁTRAN! GARANCIA”?

Ha a megvásárolt termék kipróbálás után nem nyerte el a tetszésed​, vissza tudjuk ​​Tőled vásárolni a kézhez​​vételtől számított 30 napon belül, amennyiben sértetlen állapotban, ajánlott küldeményként visszajuttat​od​ a számlán szereplő címre. (4031 Debrecen Köntösgát sor 1-3 C épület délnyugati sarok) Felhívnánk figyelm​edet​, hogy utánvétes küldeményt​ ​nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége​ pedig ebben az esetben​ a törvényben meghatározottak szerint ​Téged​ terhel. A termék árát banki úton tudjuk ​Neked​ visszatéríteni a termék visszaküldésekor​ a csomagban, vagy emailben​ mellékelt bankszámlaszámra. A gyors ügyintézés érdekében a következő formanyomtatványt mellékel​d​ a csomagba: http://kutyubazar.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.doc, vagy
http://kutyubazar.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.pdf
​Természetesen ​a visszafizetés a​ törvényi​ szabályozás szerinti 14 napon belül megtörténik.

Hibás terméket kaptam, mi a teendő?

Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogás​od​ van, ki tudjuk cserélni ​Neked. Ehhez vissza kell juttatni a terméket a számlán szereplő címre. (4031 Debrecen Köntösgát sor 1-3 C épület délnyugati sarok) Felhívnánk figyelmedet, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni.A csomagba​ kérjük​ mellékelj egy levelet, amiben kifogás​od​ egyértelműen leír​od​, ehhez segítséget nyújthat a következő formanyomtatvány:
http://kutyubazar.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.doc, vagy
http://kutyubazar.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.pdf
A csere/javítás általában ​legkésőbb ​15 napon belül megtörténik.

Hogyan juttathatom vissza a terméket?

A terméket gondosan becsomagolva küldhet​ed ​vissza címünkre (4031 Debrecen Köntösgát sor 1-3 C épület délnyugati sarok) ajánlott postai küldeményként. Felhívnánk figyelm​ed​, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége ​ pedig ebben az esetben​​ Téged​ terhel.

Átvehetem-e személyesen a megrendelt terméket?

Igen! Kérd weboldalunkon a személyes átvételt és gyere be hozzánk az üzletünkbe. Címünk:4025 Debrecen, Széchenyi u. 52.-56. A nyitvatartási és egyéb információkat megtalálod az "Elérhetőségek" menüpont alatt.

Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?

A megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat. A 14:00-ig indított átutalás a következő munkanapon kerül feldolgozásra rendszerünkben, ezután tudjuk kiszállítani megrendelés​edet.​ ​​A kiszállítás előtt​ minden esetben egy​ e-mail​ formájában​ értesítü​n​k​,​ majd a szállító cég SMS-ben​ is​ értesít a várható érkezésről.

Több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg?

Igen, ​természetesen a lehető legköltséghatékonyabban küldjük, ​egy csomagban, egy szállítási díjjal. Amennyiben valamelyik termék nincs a raktárunkban, annak beérkezése után szállítjuk a teljes megrendelést.

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?

Átvétel előtt minden esetben győződjünk meg a csomag sértetlenségéről! Aláírásoddal igazolhatod, hogy sértetlenül vetted át a csomagot. Az átvételt követően Te vagy a felelős a termékért.

Mi történik, ha nem talál otthon a futár?

Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, a rendeléskor megadott telefonszámon keresni fog. 2 egymást követő sikertelen kézbesítés után a futár hagy egy értesítőt, amivel a helyi postán​ még​ ​5 munkanapig ​átvehető a csomag​​.