10% kedvezmény!
Nem nyert!
15% kedvezmény!
Újra pörgetés
20% kedvezmény!
Nem nyert!
10% kedvezmény!
Újra pörgetés
15% kedvezmény!
Nem nyert!
20% kedvezmény!
Újra pörgetés
Rólunk GYIK Blog

GY.I.K.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Raktáron lévő termék​​ esetén a várható szállítási idő 1-2 munkanap. Raktárhiányos, előrendelhető termékeknél a terméklapon a Készlet mellett láthatsz várható raktárra érkezési időt. Ha nem látsz pontos dátumot, a beérkezési idő általában 1,5-2 hét.

A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat.

Mit jelent a „Raktárhiány, előrendelhető” státusz?

A termék jelenleg nem áll rendelkezésre ​a ​központi raktárunk​ban​, de beszállítás alatt áll. Előrendelhető,​ tehát megrendelés​ed​ nyugodtan leadhatod ​a webáruházban​, kézhezvételkor a rendelés leadásakor aktuális árat kell érte kifizetned. Ha több termék van a megrendelésben és ebből van benne előrendelhető termék is, úgy annak az érkezését megvárjuk, és egyben küldjük ki a csomagod, amint beérkezik a hiányzó termék. ​A honlapunkon található összes termék – raktárkészlettől függetlenül – megvásárolható.​ A raktárhiány státusz csupán tájékoztató jellegű információ számodra.​

Mit jelent a „PRÓBÁLD KI BÁTRAN! GARANCIA”?

Ha a megvásárolt termék kipróbálás után nem nyerte el a tetszésed​, vissza tudjuk ​​Tőled vásárolni a kézhez​​vételtől számított 30 napon belül, amennyiben sértetlen állapotban, ajánlott küldeményként visszajuttat​od​ a számlán szereplő címre (4200 Hajdúszoboszló Nyugati sor 7). Felhívjuk a figyelm​ed​, hogy utánvétes küldeményt​ ​nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége​ pedig ebben az esetben​ a törvényben meghatározottak szerint ​Téged​ terhel! A termék árát banki úton tudjuk ​visszatéríteni számodra a termék visszaküldésekor​ a csomagban vagy e-mail-ben​ mellékelt bankszámlaszámra.

A gyorsabb ügyintézés érdekében kérünk, hogy a következő formanyomtatványt mellékel​d​ a csomagba:
http://kutyubazar.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.doc, vagy
http://kutyubazar.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.pdf

​A visszafizetés a​ törvényi​ szabályozás szerinti 14 napon belül megtörténik.

Fontos: A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján, a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Hibás terméket kaptam, mi a teendő?

Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogás​od​ van, természetesen ki tudjuk cserélni. Ehhez vissza kell juttatni a terméket a számlán szereplő címre (4200 Hajdúszoboszló Nyugati sor 7). Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!

A csomagba​ kérjük​ mellékelj egy levelet, amiben a kifogás​od​ egyértelműen leír​od​ – ehhez segítséget nyújthat a következő formanyomtatvány:
http://kutyubazar.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.doc, vagy
http://kutyubazar.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.pdf

A csere/javítás általában ​legkésőbb ​15 napon belül megtörténik.

Hogyan juttathatom vissza a terméket?

A terméket ajánlott postai küldeményként, gondosan becsomagolva juttathatod ​vissza a címünkre (4200 Hajdúszoboszló Nyugati sor 7). Felhívjuk a figyelm​ed​, hogy utánvétes, postán maradó, portós küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége ​ pedig ebben az esetben​​ Téged​ terhel!

Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?

A rendelés leadásakor mindenképpen olyan email címet adj meg amit használsz, mert megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat. A 14:00-ig indított átutalást a következő munkanapon dolgozza fel a rendszerünk, ezután tudjuk útnak indítani a megrendelésed. A kiszállítás előtt​ minden esetben egy​ e-mail​ formájában​ értesítü​n​k.

A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat. 

Több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg?

Igen, ha egy rendelésben adod le őket. Így költséghatékonyabb is, mert csak egyszer kell szállítási díjat fizetned. Amennyiben valamelyik termék nincs a raktárunkban, annak beérkezése után szállítjuk a teljes megrendelést.

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?

Átvétel előtt minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át. Ezt követően Te vagy a felelős a kütyükért.

Mi történik, ha nem talál otthon a futár?

Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, a rendeléskor megadott telefonszámon fog keresni. Két egymást követő sikertelen kézbesítés után hagy egy értesítőt, amivel a helyi postán​ még​ ​5 munkanapig át​veheted a csomagot​​.

Miért nem tudom leadni a rendelést?

Ellenőrizd le, hogy helyesen vannak-e kitöltve a számlázási/szállítási adatok, az email címnél nem-e maradt egy szóköz. Ellenőrizd, hogy választottál-e szállítási és fizetési módot is.