Egy praktikus listát összeállítottunk a leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszokból.
A terméklapon a termék neve alatt látható a várható szállítási idő, ez termékenként eltér.
Példa:
A megrendelés állapota a megrendelést visszaigazoló emailben a nyomkövetési linken megtekinthető.
Példa:
A megrendelés minden egyes szakaszáról e-mailben tájékoztatunk.
A csomag feladásától számítva 1-2 munkanapon belül megérkezik hozzád a termék.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy az átfutási és szállítási idők nem tartalmazzák a szombati, vasárnapi és ünnepnapokat. A kiszállítás ideje egyedi esetekben több időt is igénybe vehet.
A vételárat a termék beérkezése, és sikeres ellenőrzése után 14 napon belül visszatérítjük a vásárló által megadott bankszámlaszámra.
Felhívom a figyelmed, hogy ha a terméket a kipróbálás határán túl használod, és emiatt csökken az értéke, akkor az ebből eredő károkat neked kell viselned. Higiéniai terméket nem áll módunkban visszavenni. A higiéniai termékekre reklamációt nem áll módunkban elfogadni (ezalatt minden olyan termék értendő, ami az emberi bőrrel érintkezik, illetve azon termékek, melyek háziállatokkal érintkeznek)
Ezen a linken tudod kitölteni a visszaküldési adatlapot: https://kutyubazar.hu/jotallas-bejelento
Ezen a linken tudod kitölteni a reklamációs adatlapot: https://kutyubazar.hu/jotallas-bejelento
Segítség a kitöltéshez:
Rendelési szám
Rendelési számot megtalálod a rendelést visszaigazoló e-mailben.
Csatolj legalább egy fotót a teljes termékről, és max. 2 fotót vagy videót a sérülésekről
Felhívom a figyelmedet, hogy éles, a hibákat jól mutató felvételt csatolj, hogy az ügyintézés minél gördülékenyebben legyen.
A termék jelenleg nem áll rendelkezésre a központi raktárunkban, de beszállítás alatt áll. Előrendelhető, tehát megrendelésed nyugodtan leadhatod a webáruházban, kézhezvételkor a rendelés leadásakor aktuális árat kell érte kifizetned. Ha több termék van a megrendelésben és ebből van benne előrendelhető termék is, úgy annak az érkezését megvárjuk, és egyben küldjük ki a csomagod, amint beérkezik a hiányzó termék. A honlapunkon található összes termék – raktárkészlettől függetlenül – megvásárolható. A raktárhiány státusz csupán tájékoztató jellegű információ számodra.
A rendelés leadásakor mindenképpen olyan email címet adj meg amit használsz, mert megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat. A 14:00-ig indított átutalást a következő munkanapon dolgozza fel a rendszerünk, ezután tudjuk útnak indítani a megrendelésed. A kiszállítás előtt minden esetben egy e-mail formájában értesítünk.
A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat.
Igen, ha egy rendelésben adod le őket. Így költséghatékonyabb is, mert csak egyszer kell szállítási díjat fizetned. Amennyiben valamelyik termék nincs a raktárunkban, annak beérkezése után szállítjuk a teljes megrendelést.
Átvétel előtt minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át. Ezt követően Te vagy a felelős a kütyükért.
MPL futárszolgálat
A rendelésedet az MPL futárszolgálat fogja kézbesíti, ami előtt értesítőt küldenek ki, hogy várható a következő nap a kiszállítás. A szállítás napján egy 2 órás időintervallumban is értesít a várható érkezésről.
Ebben az értesítőben benne lesz a futár elérhetősége és lehetőséget kapsz, hogy címet vagy másik kiszállítási napot válassz. Ha előre tudod, hogy a szállitás napján nem fogsz a szállítási címen tartózkodni, kérünk jelezd a futárnak előre.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a 5 napig a postán átveheted a csomagodat, majd a következő munkanapon újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot a futár. Ha a második kézbesítési kísérlet is sikertelen, abban az esetben visszaérkezik raktárunkba a csomag és a rendelést automatikusan töröljük.
GLS futárszolgálat - Házhozszállítás
Ha a futár nem talál senkit a címen, még kétszer újra meg fogja próbálni kézbesíteni a csomagot. Összesen háromszor fog megpróbálkozni a kézbesítéssel. Ha a csomagodat nem veszed át, akkor visszaérkezik raktárunkba a csomag és a rendelést automatikusan töröljük.
GLS futárszolgálat - Automata
SMS-ben és emailben is kapsz értestést a futárszolgálattól, hogy a csomagod megérkezett a kiválasztott automatába. 5 nap áll rendelkezésedre a csomag átvételére. Ha a csomagodat nem veszed át, akkor visszaérkezik raktárunkba a csomag és a rendelést automatikusan töröljük.
Foxpost - Automata
SMS-ben és emailben is kapsz értestést a futárszolgálattól, hogy a csomagod megérkezett a kiválasztott automatába. 4 nap áll rendelkezésedre a csomag átvételére. Ha a csomagodat nem veszed át, akkor visszaérkezik raktárunkba a csomag és a rendelést automatikusan töröljük.